MODELS WITH TATTOOS




HEJKA SŁONECZKA!

    Powiem Wam, że od kilku tygodni mam zły humor. Jest mi ciężko się uczyć, uśmiechać, żyć. Czas depresyjny. Niektórzy powiedzą, że to przez pogodę, lecz ja kocham jesień i ona raczej mnie raduje niż dołuje. Od czasu do czasu mam takie okresy przemyśleń, rozważań nad moim życiem. Wiem jedno, ten czas przemija i wracam do Was z pozytywną energią i zaangażowaniem! A Wy jak się trzymacie? Pogoda ostatnio nie sprzyja a pracy i nauki jest mnóstwo, u Was też? 
    Od jakiegoś czasu zaczęłam na Instagram'ie obserwować kilku panów. Zaintrygowały mnie ich tatuaże, które świetnie wyrażają ich charaktery. Uwielbiam takich ludzi. Dlatego dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilku z nich. 
    Tatuaże to coś co bardzo lubię. W przyszłości też bym chciała sobie zrobić tatuaż. Wiem, że na jednym się nie skończy, więc boje się zaczynać. Dużo osób mówi, że tatuaże utrudniają w znalezieniu pracy. Tatuaże są dla więźniów. Ja myślę inaczej. Żyjemy w XXI wieku gdzie wszystko może się wydarzyć. Dziś chciałabym Wam pokazać, że tatuaże to znak rozpoznawczy a w pracy są niezbędne. 
    Nie będę się rozpisywała tylko przejdę od razu do panów. Dzięki za wejście.!

KITSUNE





○ André Hamann


INSTAGRAM @andrehamann

HEIGHT: 185cm

BUST: 98cm

WAIST: 79cm

HIPS: 93cm

HAIR: Brown

EYES: Green







○ Chris Millington


HEIGHT: 185cm

BUST: 94cm

WAIST: 79cm

HAIR: Dark Brown

EYES: Green

 photo ChrisIMG_8276sl.jpg







○ Keno Weidner


HEIGHT: 188cm

WAIST: 75cm

HIPS: 92cm

HAIR: Blonde

EYES: Blue







○ Ricki Hall

INSTAGRAM @rickisamhall

HEIGHT: 183cm

BUST: 96cm

WAIST: 93cm

HIPS: 93cm

HAIR: Brown

EYES: Brown







○ Stephen James 

INSTAGRAM @whoiselijah

HEIHGT: 187cm

WAIST: 81cm

HAIR: Dark Brown

EYES: Green











1 komentarz:

  1. Żyjemy w XXI wieku, jednak wielu ludzi nadal ma podejście typu "masz tatuaż jesteś kryminalistą". Ich zdania nie da się zmienić, ale ich zdanie też nie zmieni za wiele. Mi osobiście strasznie podobają się tatuaże. Sama zaraz po skończeniu 18 lat chcę zrobić sobie chociaż jeden (oczywiście na jednym też się nie skończy). Uwielbiam odkrywać nowe wzory, uwielbiam nawet czasami sama coś stworzyć co jest tylko wytworem mojej wyobraźni. U wszystkich panów, których przedstawiłaś na górze tatuaże odgrywają akurat dużą rolę. Nie można też zaprzeczyć że im bardzo pasują. Jeżeli jestem już przy tym temacie to podziwiam Rick'a Genest'a (Zombie Boy'a), wytatuowanie sobie całego ciała na pewno musiało wymagać niemałej odwagi. :)

    Obserwuję! http://beatapilarska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń