MY LITTLE ADDICTION | TV SERIES




Hejka Słoeneczka!

    Jak mija Wam sobotnie popołudnie? JA pracuje i pracuje, sprzątam oraz znów pracuję. Ten weekend mam bardzo napięty. Jak i cały tydzień, ponieważ jestem odpowiedzialna za całą pracę mojej klasy związaną z dniami otwartymi w mojej szkole. Jak ktoś zrobi coś źle to ja za to odpowiadam. Czuję się jak ktoś ważny, prawie jak kierownik w jakiejś firmie. haha
    Mam dla Was jeszcze jedną wiadomość. Dwa posty wcześnie pisałam, że będę regularnie dodawać notki, ale nie wywiązałam się z tego. W ten weekend dodam dwa posty. 
    Wracam już do tematu. Dzisiaj przychodzę do Was z postem o moim małym sekrecie. Coś co lubię robić przez całe noce i dnie, leżąc pod kocem i pijąc zieloną herbatę. Jest to takie moje małe oderwanie od rzeczywistości. Są to seriale. W sumie to wiecie po tytule. haha Chciałam zrobić tylko jakiś wstęp. haha Okey. Przedstawiam Wam wszystkie moje seriale, które oglądam. Chcę Wam je też polecić, bo niektóre są naprawdę godne obejrzenia. Znajdą się tu seriale dla każdego. Nie mam chyba wybranego jednego typu seriali. Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam i zapraszam do dalszego czytania. Od razu mówię, że nie opisałam wszystkich seriali, iż nie mam czasu bo mam jeszcze do napisania kilka prac.

KITSUNE



    Pierwszym serialem jest Supernatural. Lubię zjawiska paranormalne. Prostując, lubię je oglądać i lubię się bać np, na horrorze bo w rzeczywistości nie chciałabym tego przeżyć. Ten serial opowiada o braciach, którzy walczą ze złem, lecz nieludzkim, tylko z nadprzyrodzonym. Przytrafiają im się różne historie i niebezpieczeństwa, które trwają odcinek lub nawet cały sezon. Z wszystkich seriali co oglądałam, mogę przyznać, że ten otrzymuje pierwsze miejsce w ilościach zmartwychwstań głównych bohaterów. haha 

(źródło)

    Pretty Little Liars, kto nie zna tego serialu? Każdy nastolatek to chyba ogląda. Dla tych co nie wiedzą. Jest to serial o przyjaciółkach, które po roku od zaginięcia ich przyjaciółki, dostają różne wiadomości z groźbami oraz mają nieprzyjemne wydarzenia z tym związane. W skrócie ich świat został zamieniony w piekło.


    Pierwszy serial, który zaczęłam oglądać w życiu. W sumie to też jest mój ulubiony. Sam tytuł mówi o czym to jest, w sumie o kim. Jest to serial o nastolatku, który został ugryziony przez wilkołaka. Okazuje się, że jet więcej takich jak on i wiele innych ludzi zmiennokształtnych oraz łowców.



(źródło)

    Idealny serial na chillout po szkole, czy w weekend. Pokazuje on życie dziewczyny z High School, które nie jest normalne. Z każdym pechem przychodzi jakieś szczęście.


    Powiem Wam, że z sezonu na sezon ten serial staje się gorszy. Albo go nie rozumiem, albo scenarzysta chodzi ciągle naćpany i jest maniakiem seksu. Oglądam ten serial z czystej ciekawości teraz, nie wiem dlaczego ale zaskakujące jest to, że on wciąga. Strasznie, Nie mogę Wam opisać jego fabuły, ponieważ każdy sezon jest o czym innym i występują w nich inne postacie (przez wszystkie sezony głównymi bohaterami są ci sami aktorzy, no dobra większość). Pochwalić tu mogę grę aktorską i charakteryzację bohaterów.



    Serial, który znalazłam przypadkiem na jakiejś stronie internetowej. Opowiada on o 100 nastoletnich bandytach, którzy zostali zesłani na ziemię, ponieważ na statku w kosmosie życie zaczyna się wyczerpywać. Okazuje ię, że na ziemi bo wybuchu nuklearnym przeżyła rasa ludzka i podzieliła się. Nastolatki muszą walczyć o przetrwanie.

(źródło)

    Następny chillout'owy serial o nastolatkach w High School. Tylko tutaj jedna przyjaciółka zakochuje się w drugiej po tym jak udają w szkole lesbijki aby być popularne.


    Scream Queens - Nowy serial, który pokochali wszyscy. Wszystko odgrywa się na kampusie w jednym z amerykańskich Uniwersytetów, gdzie sekretny człowiek morduje studentów, przebrany za czerwonego diabła w pelerynie. Oglądam to z ciekawości, ponieważ jest to tak głupie i bezsensowne, że aż ciekawe jak się to rozwinie i zakończy.


    Jeśli jesteś fanem DC comics albo po prostu superbohaterów to w takim razie, te seriale, to coś dla Ciebie. The Flash i Supergirl.

Znalezione obrazy dla zapytania blindspot

    Ostatni serial. Opowiada on o kobiecie, która na Time Square została znaleziona przez FBI. Nic nie pamięta z całego swojego życia, ktoś ją całą wytatuował. Te tatuaże to zagadki, które FBI musi odszyfrować i dzięki temu dowiadują się kim jest kobieta i próbują rozwiązać największą zagadkę. Dlaczego ma wytatuowane nazwisko jednego z najlepszych agentów FBI.

1 komentarz:

  1. Sama chętnie oglądałabym seriale gdybym miała szybki internet, a tak pozostaję mi tv :D Ale oglądałam kiedyś Inną i świetny serial, taki głupiutki, ale poprawiający humor :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń