HELLO WARSAW!


Hejka Słoneczka!

    Przychodzę do Was dziś z małą fotorelacją, z Warszawy. W pierwszy dzień moich ferii, czyli 16 stycznia wybrałam się z koleżankami do stolicy. Głównym celem były zakupy, poszukiwanie sukienki studniówkowej, Ja wywalczyłam spacer po Łazienkach Królewskich. Nigdy tam nie byłam i zawsze organizując z przyjaciółką wyjazd do Warszawy, uwzględniałyśmy spacer po parku, lecz do tych wycieczek nie dochodziło. Na szczęście mamy nowy rok, nowe lato i starą determinację do wspólnego wyjazdu. Łazienki zimą są naprawdę piękne, zamarznięty staw dodaje uroku. Trafiłyśmy na szczególnie ładną pogodę, śnieg utrzymywał się dziki mrozkowi, który szczypał nas w poliki ale wiatr był spokojny co pozwalało nam na spokojny spacer. Ja już więcej nie przedłużam i zapraszam do oglądania! 
    Znacie jakieś fajne lub urokliwe miejsca w Warszawie?! Chętnie bym pozwiedzała i poznała ją bardziej. Piszcie mi co mogę w niej jeszcze odwiedzić.

KITSUNE 




















1 komentarz:

  1. Przepiękne zdjęcia! Najlepsza wiewiórka! Mimo, że jestem z Krakowa uważam, że Łazienki Królewskie są niesamowite. Widzę, że lubisz podróże i fotografię, w takim razie zapraszam do mnie, może akurat mój blog przypadnie Ci do gustu. Pozdrawiam, K! :)

    OdpowiedzUsuń